Gratis verzenden vanaf € 150,-
Eigen productie (EU)
Vóór 15:00 uur besteld = dezelfde werkdag verstuurd
Home Klachten & Problemen

Klachten & Problemen

Beschadigd of verkeerd product ontvangen

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Onze excuses! Neem contact met ons op, dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt.

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Maak direct foto’s van het pakket en de inhoud en neem binnen 48 uur contact met ons op. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Klacht over service of levering

Ik ben ontevreden, wat nu?

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Neem gerust contact met ons op via verkoop@etikon.nl of bel ons op 0345 577 201, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Of het nu gaat om een verkeerd artikel, een beschadigd product of iets anders: we staan voor je klaar.

Kan ik een klacht indienen en hoe wordt die afgehandeld?

Ja, neem contact met ons op per e-mail of telefoon. We behandelen klachten zorgvuldig en zoeken altijd naar een passende oplossing